Friday, February 10, 2012

Update dr Sang Isteri

beliau gembira di samping kuarga... tp sang kakak kedua menghasut sang kakak pertama.. mereka di pulaukan oleh kuarga sendiri...
sdh lepas satu maslah.. satu lagi tmbul...
anaknya dimarah sesuka ati.. sedihnya aku.. aku ingtkan dya bole hdp gembira d sana
tp semua xlama sebb sang kakak 1 myedari semua tu hanya hasutan,,
Alhamdullillah... aku cuma harpkan mereka dpt menikmati kehidupan gembira di sana...
berbalik pada sang suami...
dya balik sabah merayu pada sang isteri... ha! baru tau langit tinggi ka rendah.. mempersia2 kan manusia yg menyayangi dan melindungi kao..
kuarga sang suami yg slama ni menuduh aku dan sang isteri yg salah...
berputih mata melihat anak mereka merayu...
terima kasih Ya Allah swt kerana membuka mata mereka...
aku kurng senang bila sang isteri mao ikut suami nya membina kehidupan di Tanah Melayu ni lagi..
Trauma ! sangat trauma...
aku lihat semua nya berlaku d dpn mata.. takut... haha
tp aku hanya orng luar..hanya mnharapkan yg terbaik.. ..
semoga mereka hdup bahagia semula..
aku mendoakan dari jauh..

No comments:

Post a Comment