Tuesday, February 21, 2012

bot kertas ( part 2 )

**** xpayah nak belagak bt nvel boleh ? ********

nak dijadikan cerita..aku jatuh minat kat dya sebb dya tinggi lampai, manis... sweet la..pemalu doh! setp kali makan aku mesti tgk dya..dr atas sampai bawah..selalu juga terlanggar mata.. paham ka? hahahaha.... adoyai..jiwaku kembali bergelora... tp aku still dgn bf aku .. cinta aku dgn dya xbrubah skit pun... bagi aku CINTA BOT KERTAS tu sementra.. dugaan ...

malam tu aku nekad la mo bgtau dya aku suka dya tp aku xda cr..xkan direk to d point? mampus la kemalu2an mcm tu ...aku dok piki la...last2 aku dpt idea...

aku tulis sesuatu di kertas dan lipat jadi bot kertas.. dan aku make sure kan ayat2 tu di dalam ... so kalau terbuka hati nak baca dya tau la tu.... ayat aku ..

i like u like i love the song , but i know u have a special one.. just hope that she will be the best for you.. and let my story stop here... let it one with this boat .....

mak aih! jiwang juak la..aku bagi kat kawn dya... mantap... dya simpan tp xbaca pun .. alhamdulillah... aku takut dya baca sebb malu... brani ka aku? jawpnnya _ TIDAK! aku penakut.. aku xseberani kawn2 aku...

sampai sekrng ..mngkin dya da buang bot tu tp itu kenangan aku ... mngkin juga itu dugaan untuk hubgn kami...dan dugaan untuk hubgn dya... saling di duga... tapi baru2 ni kawn dya ckp awek dya makin kerap dtg gerai.. dya sdh tau ka? stp hri plak tu mai....

aku rasa besalah beb sebb bt gf dya penasaran.. mesti dya rasa tercabar kan ... sebb tu dya kena dtg melawat stp hari... mcm mana aku tau? sebb aku pun akan bt bgtu jugak... kalau aku d tmptnya lah... Ya Allah SWT... sungguh aku rasa bersalah kerana membuat hati seorang wanita menderita kerana dugaan ini...

aku mngaku aku salah.... aku mngaku aku kalah... kalah dgn pandgn mata... aku berdoa agar hubgn mereka dan hubgn aku akan kekal... angp jak ini semua dugaan dlm mempertahn kan hubgn masing2 dan aku adalah dugaan itu...

No comments:

Post a Comment