Tuesday, April 17, 2012

TERKEDU

sungguh xsangka..
cinta ' bot kertas' aku muncul d tempt kerja ku
sdg aku asik ambek customer...
tb2 aku terpandg sebelah kanan... booth elianto
aku lihat lelaki tu...
OMG!!!!! Y U R HERE?????????
jantung ku berdegup kencang...tangan sdh sejuk....
dug dag dug dag....
kebetulan barg customer xda harga...
aku ambek kesemptn lari sekuat ati....
plez............. i dont want 2 c u again!!!!

sungguh..aku sdh berapa bulan xg kedai dya..aku xbole nampk dya...
bt aku rasa sesuatu...
rasa sayng yg membuak2... tp aku xmo bcinta dgn dya...
aku admire gilak2 la....

mungkn dya perasan kehadiran ku yg hanya beberapa langkah jak dr nya
dya trus membelakang .... wlpun dya membelakang...
dya tetap ensem .... serius wei..
aku suka lelaki mcm dya...
sempoi.... sungguh!!!

pastu dya bork dgn pmpn tu..OMG!!
i know dis gurl...
WTF... GF dya doh!!!!
mcm mana aku xperasan budk elainto tu awek dya....???????
aku terkedu!

aku curi2 liat dorng berdua
mmmm.... jeles!
sumpah!

sampai la cinta bot kertas aku kuar...
aku mc bedebar..habes bdk2 tu aku crita..

malam tu...
kak as ( simply siti ) ckp
tlg cari sape nak keje elaintooo
bdk2 tu nak kena buang,,
aku pun cuba2 korek rasia..
rupanya GF cinta bot kertas ku namaya AINA
dya baru jak kerja..
dr ampang
mo lari dari masalah ..baru pts tunang ... gara2 cinta bot kertas aku
OMG!!! means lelaki ni punc dya pts tunang
sdgkan fahri ckp dorng da lama kapel!
aduh! mana satu cita yg betul ni?
nampk sgt pmpn ni yg mengongkong...

issss.....xtao la...pening

walau apappun ... i still admire u ARIF @ cinta bot kertas...
aku harp bot tu tlah ko buang

No comments:

Post a Comment