Tuesday, September 20, 2011

Bila Aku ... Terlibat dgn masalah rumahtangga orang

aku ni hidup menumpang jak ...
sdh banyak kali kawn ku pesan - jangan berumah dgn orang yang sdh kawen..
tapi aku ndak paham...
aku anggap itu hanya gurauan ...
dan bila semua tu berlaku baru aku paham ..
aku ndk suka kalaw dorng begaduh...
berkira2 duit...
yang c laki = temberang , sdh la ndak da duit belagak lagi , bodoh , tau nya makan duit bini jak
yang c bini = cpt lembut hati wlpn c laki da benci , belagak jugak la skit..

dan aku terlibat sama sebb aku d rumah tu..skrng rumah maw d jual sbb suami tu ndak pnh bayar rumah..byangkan? sdh brapa tahun duduk xpnh bayar?

bil air dan api ni bila2 masa d ptng.. dan semua saling benci membenci...

dan au hanya menumpang dan sedang mencari tpt baru ..aku maw kuar dari rumah ni... ketenangan hanya ada bila mereka semua kerja...

No comments:

Post a Comment